Den viktige trykksaken

Som trykkeri har man svært varierte oppgaver og man betjener gjerne kunden innen et utall forskjellige næringer. Derfor er det viktig at man går inn i ethvert prosjekt med et åpent sinn og med en så bred tilnærming som mulig.

For eksempel: vi har tidligere gjort arbeid for en låneformidler om drevet med båtlån spesifikt, og hvis dette er noe du er interessert i å lese mer om kan du gjøre det her.

Vi har også vært innom mange andre bransjer som for eksempel IT-firmaer, gartnere, bilselgere - ja, rett ut sagt alt mulig. Felles for dem alle er ønsket om en god profilering og et produkt som føles godt i hendene til kundene, og det er jo der vi kommer inn med vår ekspertise.

Et godt produkt... hva er nå egentlig det. Et godt produkt, sett fra vår side, handler om førsteinntrykk og følelsen det gir når du holder trykksaken i hendene. Skal det være glanset papir eller matt papir? Hvordan skal det brettes? Skal det være tykt eller tynt papir? Det er mange viktige valg som må tas, og det er enhelhetsvurdering som må ligge til grunn for hva man går for. Mange er altfor lemfeldig med dette og tyr til lettvindte løsninger.

Slike løsninger er langt fra de beste, og du skal hele tiden tenke at alle de produktene du deler ut fra din bedrift er noe som reflekterer din bedrift, og som gir andre mennesker et inntrykk av geskjeften.

Gir man da fra seg et sjuskete og dårlig produkt vil dette faktisk kunne generere dårlig omtale og et uheldig inntrykk av bedriften. Husk at dårlig omtale spres utrolig mye fortere enn god omtale - det er rett og slett bare slik vi mennesker er skrudd sammen.